Sunday, January 10, 2010

Bio Energy Water System (BEWS)















Jangan Tunggu Lagi, Milikilah Bio Energy Water System Bagi Menjamin Kesihatan Anda Tanpa Perlu Membayar Lebih!!!

Semua orang tahu bahawa air paip dirumah kita tercemar dan mengandungi klorin yang berbahaya kepada kesihatan. Jika anda memelihara ikan hiasan, anda perlu meletakkan anti- klorin didalam air bagi mengelakkan ia mati. Namun, bagi diri anda dan keluarga sendiri, tiada tindakkan diambil bagi mengelakkan bahaya klorin, karat dan sebagainya dari memasuki tubuh badan anda. Tahukan juga anda bahawa kebanyakkan air paip dirumah kita ada kala datangnya beratus kilometer dari kolam air sebelum memasuki rumah kita? Tahukan anda bahawa paip dirumah akan mula berkarat hanya selepas setahun digunakan?

Milikilah segera (Penapis Air/ Water Filters) Bio Energy Water System dengan harga yang mampu dimiliki!!! Dijamin Harga Terendah Dipasaran...

Kelebihan Bio Energy Water System

a. Bio Energy Water System mempunyai 6 penapisan ( filters) bagi menjamin kualiti air yang diminum agar mencapai tahap P.H. sekitar 9 berbanding penapis biasa yang kebanyakanya mempunyai hanya 4 atau 5 penapis sahaja.

b. Kebanyakkan penapis air hanya membuang bau didalam air tetapi tidak membersihkan air dan mengembalikan mineral didalam air. Bio Energy Water System berfungsi menghilangkan bau, membersih serta mengembalikan sumber mineral penting didalam molekul air bagi keperluan tubuh badan.

c. Selain penapis seramik dibahagian luar, penemuan teknologi terkini membolehkan penapis Bio Energy Water System tidak perlu ditukar dan ia boleh digunakan sehingga 2 tahun. Ia sememangnya menjimatkan kos penyelenggaraan berbanding dengan produk lain dipasaran yang memerlukan penapisnya diganti selalu serta risiko rosak jika tidak diganti.

d. Bio Energy Water System berteknologi NANO yang dihasilkan melalui teknologi bio-ware yang menggabungkan bio seramik semulajadi dengan kadar ketulenan yang tinggi serta kaya dengan oksigen didalam butiran molekul air yang sangat halus.

e. Air hasil Bio Energy Water System meningkatkan sistem metabolism badan dan memberi tenaga tambahan agar meningkatkan daya ketahanan badan kita serta mencegah penyakit-penyakit berbahaya.

f. Berikutan harganya yang murah disamping kos penyelenggaraan yang rendah, ia mampu dimiliki bagi memastikan aktiviti harian seperti memasak, membasuh, mandi serta kegunaan lain boleh dilakukan dengan selamat.

g. Selain itu, pemasangan Bio Energy Water System juga mudah dilakukan dan boleh digunakan dirumah, pejabat, kilang dan kedai-kedai makan.

Penapis 1 (diluar)
Penapis seramik ini juga dikenali sebagai pra-penapisan yang diletakkan diluar bagi memudahkan pengguna melihat keadaan penapis tersebut sama ada ia perlu dicuci atau tidak. Jika ia sudak kelihatan kotor, berkarat dan sebagainya, ia perlulah dicuci. Penapis ini berfungis mambasmi karat, hampas dan lain-lain zarah-zarah tersangkut dan menghapuskan bacteria. Liangnya bersaiz 0.9 mikron mencapai tahap penapisan sehingga 99.999%.

Penapis 2
Penapis ini diperbuat daripada zarah bumi yang tersimpan di dasar tasik dan teluk yang telah di padatkan dan dibakar pada suhu yang tinggi. Saiz liang minit setara iaitu 0.3-0.7 mikron menghapuskan mikro-mikro yang membahayakan dan zarah-zarah.

Penapis 3
Penapis ini mengandungi batu mineral untuk mengalkalikan dan menyemaikan air dengan spektrum ionik yang besar dan mineral yang dikesan. Ia menapis unsur logam berat, klorin, pencemar kimia, di samping mengawal kestabilan air, bakteria dan rumpair. Unsur resin pula akan melembutkan molekul air dan mempunyai kesan untuk menghasilkan bahan-bahan mineral

Penapis 4
Penapis ini berfungsi setelah ion bertukar air resin halus. Ia menggunakan penyerapan ionik, suatu blok karbon teraktif membasmi bau yang kurang menyenangkan, warna dan bahan toksik seperti klorin, trihalomethanes (THMs), kimia organi dan sebatian radioaktif dan racun serangga.

Penapis 5
Penapis ke 5 ini merupakan suatu blok karbon teraktif dan blok karbon KDF granular teraktif membasmi sebarang sisa toksin dan bahan kimia, termasuk bijih besi mudah hancur dan gas toksik yang mudah serap seperti methane dan hidrogen sulfida, melalui proses elektrokimia.

Penapis 6
Penapis ini mengubah tenaga dengan manik bio-seramik yang dibuat daripada tanah liat dan mineral oksida, memancarkan tiga kali lebih FIR intensif yang mana mengaktifkan air dengan tenaga yang begitu sihat, meningkatkan simpanan oksigen dan menghaluskan molekulnya dalam kelompok yang kecil.

Persoalan lazim
Kenapa harganya terlalu murah berbanding harga penapis air lain dipasaran? Adakah ianya berkualiti kerana harganya yang murah? Ini kerana kebanyakkan penapis air lazimnya berharga ribuan ringgit dan ada yang mencecah sehingga RM 3,000 (anda boleh semak harga penapis-penapis air lain dipasaran). Betul anda ingin tahu kepada?

Secara jujur ia merupakan hasrat kami agar semua rakyat Malaysia dapat hidup dengan sihat dengan meminum air yang bersih serta dapat memiliki Bio Energy Water System yang harga yang mampu dimiliki. Selain berkualiti, murah dan selamat digunakan, penapis-penapisnya juga adalah HALAL kerana diperbuat daripada bahan mineral. Ada juga dikalangan rakan-rakan kami mengesyorkan agar ia dijual pada harganya lebih tinggi agar kami dapat mengaut keuntungan yang lebih namun keuntungan semata-mata bukanlah matlamat kami dan apa yang lebih penting adalah kepuasan pelanggan dan kemampuan memilikinya terutama kepada yang kurang berkemampuan.

Bagi menjawab persoalan diatas, harga Bio Energy Water System murah adalah disebabkan oleh faktor-faktor berikut:-

a. Anda tidak perlu lagi membayar kos pengiklanan di TV, radio dan sebagainya kerana promosi dilakukan di media seperti di internet yang tidak memerlukan kos yang tinggi. Adakah hanya jika produk itu terkenal dan berjenama maka kualitinya ia juga baik? Jawapanya tidak semestinya.

b. Anda juga tidak perlu bayar kos royalty kepada Professor, Doctor, Artis atau orang terkenal bagi mempromosikan produk kesihatan. Kos- kos ini sememangnya tidak perlu dan dapat dijimatkan.

c. Anda juga tidak perlu membayar kepada upline atau downline MLM kerana produk Bio Energy Water System bukanlah produk jualan langsung / MLM kerana ia diimport terus dari pengeluarnya.

d. Jualan ini dilakukan di internet, jadi kos sewa kedai, pengurusan, pekerja dan overhead yang lain juga dapat dijimatkan.

Oleh yang demikian, tunggu apa lagi tempahlah sekarang!!!

:: Hantarkan maklumat seperti berikut:

oNama
oNo. Telefon Bimbit
oNo. Telefon rumah/pejabat
oAlamat penghantaran
oBukti pembayaran RM399.00. Penghantaran PERCUMA (Wang pos, slip bank @ transfer)

Pembayaran boleh dibuat ke akaun seperti berikut:-

CIMB Bank 020600-4719-6528(Muhd Gadafi)

Hubungi: 019-3236 930 atau email : juara_air@yahoo.com untuk tempahan atau maklumat lanjut.

Cara pembelian:-

a. Jika anda tinggal disekitar Kuala Lumpur atau Selangor, kami juga menyediakan perkhidmatan penghantaran ke kediaman. Pembayaran boleh dibuat sebaik menerima Bio Energy Water System anda.

b. Jika tidak, setelah menerima tempahan serta bukti pembayaran anda melalui akaun CIMB, kami akan menguruskan penghantaran terus ke alamat yang dinyatakan. Anda akan menerimanya dalam tempoh selewat-lewatnya 7 hari bekerja. Kos penghantaran adalah PERCUMA!!!!

JAMINAN 30 HARI WANG DIKEMBALIKAN!

Anda boleh mendapatkan semula duit anda dengan memohon pembatalan pembelian melalui emel atau telefon atau dengan apa cara yang anda fikirkan sesuai. Dengan syarat-syarat seperti berikut:

1. Ia dilakukan dalam tempoh 30 hari dari tarikh pembayaran yang anda lakukan.

2. Produk yang diterima belum digunakan dan hendaklah dikembalikan kepada kami dalam keadaan asal dan baik tanpa sebarang kerosakan serta kos penghantaran hendaklah ditanggung oleh pembeli.

Wang anda akan dikembalikan (melalui cek atau online transfer) setelah kami berpuashati dengan produk yang diterima.

Peluang Perniagaan
:- Kami mengambil kesempatan ini ingin memberi peluang kepada mereka yang berdedikasi, bersemangat waja dan berminat untuk menjalankan perniagaan untuk menjadi pengedar kepada produk Bio Energy Water System. Hubungi kami untuk mengetahui syarat-syarat pengedar dengan lebih lanjut.


StumbleUpon.com

0 comments: